Nisse försökte äta mig.

Hejsan
 
Idag var jag och Mamma i klätter skogen med Nisse så han ska få träna upp sina muskler lite. 
Han var tokpigg och skulle trava upp och ner för backar, Mamma höll i för glatta livet och försökte prata med Nisse "Nisse jag har sagt till dig du ska skritta!" "Nisse sluta nu" sen tryckte han in henne i en brännässelbuske vilket var super kul för mig men inte för henne då hennes ben är bortdomnat nu. 
 
Vi träffade en Marina (som har stallet bredvid vårat) och hennes fina hund och då blev Nisse lite stissig och högg mig i armen så nu har jag ett stort fint märke på armen som börjar bli blått. Så ikväll kör jag med "Ta hand om mig det är synd om mig för min arm är sönder." Så jag hoppas på att de servar mig hela kvällen! :)
 
Så här ser min arm ut. Fint va :) 
 
Sen tappade jag min telefon i skogen och fick springa och leta efter den och när jag hitta den såg den ut så här:
Så jag drog till Vällingby och hämtade ut en ny telefon (Iphone 5). Ska skänka bort min gamla till Pappa. 
 
 
Mamma & Nisse
 
 

 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag ut och jogga Nisse om min arm inte fungerar imorgon får han jogga mig. 
 
Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adonis

f.2008 Friendship - Bernstein

RSS 2.0