solig dag i stallet.

Hej
 
Idag var jag ute hos Nisse och jag kom ut innan det blev mörkt. Förstå vad underbart. 
Jag tog in honom direkt och borsta av honom och så red vi ut i solen. 
Så himla underbart. 
 
Nisse blev rädd för en kille som sprang i en backe och vifta med armarna haha så han bajsade. 
Så man kan säga att han blev så rädd så han sket på sig. (som man brukar säga)
Jag satt på hästryggen och skrattade massor. 
 
Vi travade lite lätt i en av våra sommarhagar och han var taggad. Han bockade och hade sig för han tyckte det var sten kul. Vill ha sommar nu så man kan ut och galoppera på riktigt ute eller snö så det inte är stenhårt i backen. 
 
Nisse mår i alla fall väldigt bra och är riktigt pigg just nu. Han blir extra pigg nu när det är kallt ute och man märker att han mår bra i kroppen. 
 
Längtar massor till nästa år när vi haft en hel vinter och träna för att sen starta honom i hans första tävling. 

 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adonis

f.2008 Friendship - Bernstein

RSS 2.0