Hoppstjärnan

Hej
 
Idag ska jag ut till Nisse igen, reser till Aten imorgon så jag måste passa på innan jag åker. 
Vi ska mysa länge idag och så ska vi trimma, han är så sjukt pigg just nu, eller man märker att han har mer energi. Han studsar, bockar och har sig men han är fin. 
 
Jag var ute i lördags och red också. Stora ögonen på Nisse när han kom in i ridhuset för där stod det 3 hinder på 120 cm uppställda. Med massa skoj under hindrena, speciellt läskiga var regnbågarna som stod under ett av hinderna. Han bajsade säkert 5-6 gånger i ridhuset. Men det är bra träning för det var 3 andra hästar som red samtidigt och så Anna som hoppade. 
Även Nisse fick "hoppa" i slutet, vi gick över en bom i skritt och mellan koner. Och han var super duktig. 
 
Önskar jag kunde rida ute i det fina vädret, men Nisse har inga snösulor ännu så vill inte riskera något. 
 
Puss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adonis

f.2008 Friendship - Bernstein

RSS 2.0