Svenskt mästerskap

Hejsan
 
Sitter och kollar live sändingarna från Ponny-SM (hoppning) i Årsta-Runsten. Själva SM klasserna börjar 14.00 men nu är det kring cupen RS Mustang. Och tjejerna och killarna som rider är verkligen duktiga. Det är höga hinder och de rider verkligen snyggt. Jag tycker det är super kul att de live sänder tävlingarna och jag tycker det är nästan roligare att kolla på ponny än stor häst. Lever väl kvar lite i min ponny tid.
 
Jag hoppas att de sänder ponny SM (dressyr) också. För en tjej från stallet är med och tävlar där och det hade varit super kul att se hennes ritter, för hon är verkligen super duktig. Ella heter hon och bloggar här
 
En dag ska Nisse också gå SM, (drömma får man ju) fast det blir ju sjukt tufft för man ska fightas med alla i toppen i dressyr de som tävlat EM, VM, OS osv. Det är bara att träna på. :) Skämta med Mamma igår att Patrik Kittel kan ju få tävla Nisse, hade varit en troligt kul syn lilla Nisse och långbenta Kittel. 
 
Nu ska jag fortsätta sola och se på SM. Mamma har Nisse idag, Hon och min moster Annika ska ut och powerwalka med honom efter en intensiv träningsvecka för Nisse. 
 
Puss
Så här glada är vi för att vi har Nisse. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Adonis

f.2008 Friendship - Bernstein

RSS 2.0